Karrier: ALVÁSKÖZPONTI ADMINISZTRÁTOR MUNKATÁRS
Budapesti székhelyű alvászavar központ keres azonnali kezdéssel alvásdiagnosztikai
adminisztrátori feladatok ellátására munkatársat, teljes munkaidőben.
ALVÁSKÖZPONTI ADMINISZTRÁTOR MUNKATÁRS
FŐBB FELADATOK:
– bejövő és kimenő hívások lebonyolítása, adminisztrálása,
– előjegyzett betegek felhívása, új időpont egyeztetése, lemondások kezelése,
– alvásdiagnosztikai eszközök (maszk, gép) és a felmerülő gyógyszer igények fogadása,
– adminisztrációs feladatok elvégzése.
AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:
– kedves, nyitott személyiség
– megbízható, önálló, precíz munkavégzés,
– magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeret,
– jó kommunikációs készség,
– telefonos ügyfélkiszolgálás területén szerzett tapasztalat előnyt jelenthet, de nem feltétel.
AMIT KÍNÁLUNK:
-versenyképes jövedelem,
-béren kívüli juttatások,
-hosszútávú, nyugodt munkahely,
-munkaidő: hétfő-péntek 7:30-15:30 között, 8 óra munka, teljes munkaidőben,
-munkavégzés helye: XIII. kerület.
Fényképes önéletrajzát a karrier@somnocenter.hu e-mail címre küldje, „alvásközponti
adminisztrátor” munkatárs” tárgymegjelöléssel.