Karrier: ALVÁSKÖZPONTI ADMINISZTRÁTOR MUNKATÁRS

Budapesti székhelyű alvászavar központ keres azonnali kezdéssel alvásdiagnosztikai
adminisztrátori feladatok ellátására munkatársat, teljes munkaidőben.

ALVÁSKÖZPONTI ADMINISZTRÁTOR MUNKATÁRS

 

FŐBB FELADATOK:

– bejövő és kimenő hívások lebonyolítása, adminisztrálása,
– előjegyzett betegek felhívása, új időpont egyeztetése, lemondások kezelése,
– alvásdiagnosztikai eszközök (maszk, gép) és a felmerülő gyógyszer igények fogadása,
– adminisztrációs feladatok elvégzése.

AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:

– kedves, nyitott személyiség
– megbízható, önálló, precíz munkavégzés,
– magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeret,
– jó kommunikációs készség,
– telefonos ügyfélkiszolgálás területén szerzett tapasztalat előnyt jelenthet, de nem feltétel.

AMIT KÍNÁLUNK:

-versenyképes jövedelem,
-béren kívüli juttatások,
-hosszútávú, nyugodt munkahely,
-munkaidő: hétfő-péntek 7:30-15:30 között, 8 óra munka, teljes munkaidőben,
-munkavégzés helye: XIII. kerület.

Fényképes önéletrajzát a karrier@somnocenter.hu e-mail címre küldje, „alvásközponti
adminisztrátor” munkatárs” tárgymegjelöléssel.





Folytassa itt a tájékozódástA Somnocenter kapcsolódó tartalmai

Alvási apnoé szindróma

Amikor alvás közben a légzőizmok ellazulása következtében a felső légút ismétlődően beszűkül vagy összezáródik, és az alvó 10 másodpercet meghaladó ideig nem kap levegőt, alvási apnoéról beszélünk.

Többet szeretne tudni az alvászavarokról? Használja keresőnket!

Melyik vizsgálatra szeretne jelentkezni?

Klikkeljen a részletekért és jelentkezzen online.

Bejelentkezés telefonon

Foglajon időpontot és kérjen részletes tájékoztatást munkaidőben, a központi telefonszámainkon.

Somnocenter